Ingatlan-átruházásra irányuló szerződéskötéskor az ügyintézés menete a következő:

  • az ingatlan, valamint a szerződő felek adatainak és lehetőség szerint személyi okmányainak bekérése e-mailben,

  • a tulajdoni lap lekérése,

  • a fizetési feltételek, ütemezés, hiteladatok egyeztetése, tanácsadás az adó és az illeték körében,

  • az adásvételi szerződés tervezetének megszerkesztése, és valamennyi érintettnek történő megküldése,

  • a szerződő felek és hitelintézet javaslatainak átvezetése,

  • a szerződés aláírására történő időpont egyeztetés,

  • a szerződés aláírása, ellenjegyzése, díjak rendezése, bejegyzési engedély letétbe vétele, NAV adatlap kitöltése,

  • a szerződés és a NAV adatlap földhivatali benyújtása, földhivatali eljárási díj /6.600,-Ft/ benyújtással egyidejű megfizetése,

  • a hozzájáruló nyilatkozat (bejegyzési engedély) földhivatali benyújtása a vételár megfitésekor,

  • földhivatali ügyintézés és jogi képviselet az ügylet lezárultáig, azaz a vevői tulajdonjog bejegyzéséig.

Itt is is találhat még Önt is érintő érdekes olvasnivalót: http://jogpont.blog.hu/

 

Kapcsolat


Név:*
E-mail:*
Üzenet:

Elérhetőség